2 بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه و جذاب

بیلبورد تبلیغاتی

در چند سال اخیر با همه گیری بیماری کرونا تبلیغات شهری کمتر از قبل مورد استقبال قرار گرفت. اما با کمرنگ شدن این بیماری، تبلیغات بیلبوردی به فعالیتی پرشور مثل دوران قبل از کرونا تبدیل شد. بیلبورد تبلیغاتی در استراتژی های بازاریابی همیشه جایگاه ویژه ای داشته و داره. یکی از چالش های بزرگی که در این نوع تبلیغات وجود داره یک طرح جذاب و به یاد موندنیه.

یه بیلبورد تبلیغاتی خوب جوری طراحی میشه که توجه افراد رو به خودش جلب کنه و مخاطب رو وادار کنه بعد از عبور از تبلیغ، به اون فکر کنه. ایده های تبلیغاتی باید در مدت زمان خیلی کمی قابل خوندن باشن چون معمولاً افراد به سرعت از مقابل بیلبورد رد میشن. پس به طور کلی باید فقط در چند کلمه و در قالب یک نوشته و یا تصویر بزرگ و تأثیرگذار پیام به خواننده منتقل بشه.

بیشتر بخوانید  چطور محتوای وایرالی تولید کنیم؟

حتماً تا اینجا اهمیت طراحی بیلبورد رو درک کردید پس در این مقاله 2 مورد از بیلبورد های جذاب در دنیا رو به شما معرفی می کنیم تا با طراحی های خلاقانه بیشتر آشنا بشید.

بیلبورد تبلیغاتی

1- Nike

مخاطبان بیلبورد ها، راننده ها و عابرانی هستن که فقط چند ثانیه فرصت دارن تا نگاهی به تبلیغ شما بندازن. برای این که بیشترین تعداد بیننده رو به دست بیارید باید طراحی بیلبوردتون رو تا حد ممکن ساده نگه دارید.

برند نایک از فعال ترین برندها در صنعت تبلیغاته. یکی از اصول مورد نیاز برای انجام یک تبلیغ بیلبوردی جذاب، به مبارزه طلبدن طبیعته و این بیلبورد که توسط کمپانی Nike اجرا شده یکی از بهترین مثال ها در این زمینه است.

بیشتر بخوانید  راهکارهایی برای تبلیغ محلی و ارزان
بیلبورد تبلیغاتی

2- Miele

بیلبوردهای موفق همیشه مخاطب رو به یک سفر کوتاه چند ثانیه ای میبرن. طراح های خلاق در این زمینه، یک داستان کامل رو در دل یک تصویر یا نوشته ی کوتاه جا میدن و رانندگان با یک نگاه چند ثانیه ای به بیلبورد می تونن به راحتی مفهوم اون رو درک کنن. تبلیغات این شرکت با استفاده از ایده ی تونل، خیلی جذاب شد به طوری که باعث میشه راننده بعد از وارد شدن به تونل حتماً به این کار خلاقانه فکر کنه و اسم این برند رو به خاطر بسپاره.

بیشتر بخوانید  5 ابزار ادیت ویدیو با گوشی برای اینستاگرام

یه بیلبورد خلاقانه همیشه میتونه تأثیر خیلی زیادی بر برندینگ و میزان فروش شما داشته باشه و تمام این ها به خلاقیت و نبوغ طراح بستگی داره. علاوه بر این بیلبوردها بدلیل موقعیت های مکانی مناسب و قرار گرفتن در مسیر های شلوغ و پرتردد در مقایسه با انواع روش های بازاریابی، بیشترین تعداد بازدید رو دارن.

برای دریافت مشاوره و طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی با مشاورین ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری مقاله:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست