چرا باید از اینفوگرافیک استفاده کنیم؟

اینفوگرافیک

وقتی با کلمات نتونید توجه مخاطب رو جلب کنید یک راه برای شما باقی میمونه و اونم استفاده از اینفوگرافیکه. اینفوگرافیک این توانایی رو به شما میده تا متن رو با گرافیک ترکیب کنید و با این کار به مخاطب کمک می کنید تا موضوع مدنظر شمارو بهتر درک کنه. شاید کمی عجیب بنظر برسه اما متن های همراه با تصویر و گرافیک، تعداد بازدید از صفحه ی شمارو تا 94% نسبت به متن های ساده، افزایش میدن.

اینفوگرافیک یه روش خلاقانه برای تبدیل محتوای متنی خسته کننده به یک محتوای جذاب و پربازدیده. در این مقاله به مزیت اینفوگرافیک اشاره می کنیم تا شما رو از اهمیت اون مطلع کنیم.

بیشتر بخوانید  بازاریابی اینستاگرام، راه حلی برای کسب درآمد!

توجه مخاطب رو جلب میکنه

همه ی ما به عناصر بصری سریعاً جذب میشیم و اونارو به راحتی درک می کنیم. به طور کلی انسان ها اطلاعاتی که از طریق اعصاب بینایی دریافت می کنند رو خیلی سریع تر از بقیه ی اطلاعات پردازش می کنند. در نتیجه شما می تونید بجای استفاده از متن و توضیحات خیلی طولانی از اینفوگرافیک کمک بگیرید و منظورتون رو در کمترین زمان به مخاطب منتقل کنید. اگه متن شما با تصاویر گرافیکی به خوبی ترکیب بشه، برای مدت زیادی در ذهن مخاطب میمونه.

اینفوگرافیک

 مقالۀ استفاده از ‌محتوای بصری برای افزایش بازدید سایت را حتماً مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید  بازاریابی چابک یا Agile Marketing چیست؟

درک متن ها رو آسون تر میکنه

در دنیای امروزی با توجه به حجم بالای اطلاعاتی که در اینترنت وجود داره اکثر کاربران اطلاعات بصری و قابل فهم رو به پاراگراف ها و سطرهای طولانی ترجیح میدن. اینفوگرافیک باعث میشه تا انتقال پیام شما به مخاطب، در زمانی کوتاه و کاملاً قابل فهم صورت بگیره علاوه بر این استفاده از اینفوگرافیک باعث توجه و علاقمندی مخاطبان به برند شما میشه.

اینفوگرافیک

بر نتایج بازاریابی تأثیر مثبت داره

در سال های اخیر اینفوگرافیک به حدی مورد توجه قرار گرفته که می تونه برابر یا بهتر از بازاریابی آنلاین و دیجیتال عمل کنه. خیلی از کسب و کارها از اینفوگرافیک به عنوان یک ابزار آفلاین در بروشورها، کاتالوگ ها و… استفاده می کنند. نتایج بدست اومده نشون میده که استفاده از اینفوگرافیک حتی اگه بصورت آفلاین هم صورت بگیره بازخورد مثبتی داره.

بیشتر بخوانید  16 مهارت لازم برای متخصص دیجیتال مارکتینگ
اینفوگرافیک

علاوه بر تمام مزیت های گفته شده اینفوگرافیک به مخاطب این امکان رو میده تا به آمار و ارقام دسترسی پیدا کنه و در یک نگاه بتونه اونارو تجزیه و تحلیل کنه. در بازار رقابتی که بین کسب و کارها وجود داره کلید موفقیت، جلب توجه مشتریه. به جرأت میشه گفت یکی از راه های جلب توجه مشتریان هدف، استفاده از اینفوگرافیک در دنیای دیجیتاله.

اشتراک گذاری مقاله:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست