استفاده از ‌محتوای بصری برای افزایش بازدید سایت

محتوای بصری

افزایش استفاده از محتوای بصری و دیگر رسانه‌های قدرتمند به خوانندگان کمک می‌کنند تا از محتوای شما استفاده کنند. این امر شانس شما را در دست یابی به چیزهای ارزشمند افزایش می‌دهد.

اهمیت محتوای بصری در بازاریابی محتوا

پست‌های موجود در وبلاگ شما مولفه‌های اصلی استراتژی بازاریابی محتوا را تشکیل می‌دهند، در حالیکه کلمات شما مسئول ایجاد توصیفات در رابطه با محتوای شما می‌باشند.

عناصر بصری در ایجاد پست‌های وبلاگ، متقاعد ساختن و جذب نظر مخاطبین جهت بازدید از پست‌های شما نقش قابل توجهی ایفا می‌کند. این یک حقیقت است که هرچقدر هم نوشته‌های من فوق العاده باشد در صورتی که از ‌محتوای بصری در آن استفاده نکرده باشم کسی مشتاق خواندن پست‌های من نخواهد شد.

استفاده از ‌محتوای بصری متن مورد نظر شما را به چند بخش تقسیم نموده و نکات کلیدی آن را مشخص می‌سازد. بنابراین خواننده می‌تواند تنها از طریق مشاهده ‌محتوای بصری پیام اصلی متن را درک کند و نیازی به خواندن محتوای نگارشی نخواهد داشت.

اکثر افراد به طور بصری چیزهای زیادی را آموزش می‌بینند و برای بسیاری از ما درک و کسب اطلاعات را از طریق ‌محتوای بصری آسان‌تر خواهد بود. طبیعت ماست که به چیزهای بصری واکنش نشان می‌دهیم به همین دلیل است که اکثر افراد تمایل به خواندن مطالب نگارش شده ندارند.

بیشتر بخوانید  تأثیر چگالی کلمات کلیدی بر سئو و رنکینگ سایت

سئو در محتوای بصری

تصویر سئو نیز یکی از مواردی است که در افزایش بازدید از محتوای شما تاثیر قابل توجهی دارد. گوگل به ‌محتوای بصری موجود در وبلاگ شما توجه می‌کند . شما می‌توانید تمام متن خود را با استفاده از تصاویر سئو بهینه سازی کنید . همچنین ثابت شده است که اندازه و قالب تصاویر به کار رفته در ‌محتوای بصری تاثیر قابل توجهی روی دانلود شدن پست‌های شما نخواهد داشت.

محتوای بصری در سئو

حتما مقاله ‌اهمیت ‌عکس در تولید محتوا چیست؟ را بخوانید:

اکثر افراد ترجیح می‌دهند از تصاویر با قالب jpg در محتوای خود استفاده کنند . اما لازم به ذکر است که تصاویر با قالب PNG جزئیات را بهتر نشان می‌دهند . و دارای وضوح بیشتر هستند.

تقریبا می‌توان گفت همیشه تصاویر با قالب PNG نسبت به تصاویر با فرمت KPG برای استفاده در وب سایت‌ها بهتر هستند .

بهتر است تصاویر با عرض 1500 تا 2500 پیکسل و تا حد امکان کمتر از 1 مگا بایت را انتخاب کنید.

چه نوع ‌محتوای بصری مکمل پست‌های وبلاگ شما می‌باشند؟

به طور کلی می‌توان گفت بهتر است به ازای هر 400 کلمه نگارش شده در محتوای خود از یک ‌محتوای بصری استفاده کنید. استفاده از ‌محتوای بصری باعث می‌شود افراد از خواندن کل متن صرف نظر کرده و تنها چند خط قبل و بعد از عکس‌های موجود در محتوای شما را بخوانند.

عناوین و زیر تیترها و دیگر قالب‌های متنی به شما کمک می‌کنند تا به راحتی محتوای خود را به بخش‌های مختلف طبقه بندی کرده و از ‌محتوای بصری در این بین استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  تولید محتوای خلاقانه با 4 تکنیک

این موضوع را به خاطر داشته باشید که استفاده از ‌محتوای بصری و عناوین مختصر باعث می‌شوند مخاطب کل متن شما را مرور کند. توصیه می‌کنیم از محتواهای بصری در کل متن به صورت ترکیبی استفاده کنید.

تصاویر

همانطور که می‌دانید ‌اهمیت ‌محتوای بصری برای بلاگ سایت‌ها بسیار زیاد می‌باشد. و شما می‌توانید برای این منظور از قالب‌های مختلف ‌محتوای بصری استفاده نمایید.

تصاویر بخش کوچکی از ‌محتوای بصری را تشکیل می‌دهند و بدون شک با استفاده از آن‌ها می‌توانید محتوای خود را به چندین بخش مختلف تقسیم کنید. با توجه به ‌اهمیت ‌محتوای بصری برای بلاگ سایت‌ها توصیه می‌کنیم از تصاویر با کیفیت بالا و مرتبط با محتوای خود استفاده نمایید. این امر تاثیر قابل توجهی روی عملکرد بلاگ سایت شما خواهد داشت.

اهمیت ‌محتوای بصری در تولید محتوا

محتوای بصری در تولید محتوا

این موضوع را به خاطر داشته باشید که بهتر است از استفاده از تصاویر خسته کننده یا تکراری اجتناب نمایید. تا راحت‌تر بتوانید نظر مخاطبین و خواننده را به سوی خود جذب نمایید.

علاوه بر این، باید مطمئن شوید که اندازه تصاویر برای وبلاگ شما بهینه سازی شده است . و سرعت لود کردن محتوای شما مناسب می‌باشد.

نحوه استفاده از تصاویر حاوی اطلاعات به عنوان ‌محتوای بصری

وقتی پست‌های وبلاگ شما فرآیندهای پیچیده یا داده‌های آماری مهم را تحت پوشش قرار می‌دهند. تصاویر حاوی اطلاعات به عنوان ‌محتوای بصری مهم در نظر گرفته می‌شوند. که توصیه می‌شود در تولید محتوا از آن‌ها استفاده نمایید.

علاوه بر این، ایجاد یک تصویر حاوی اطلاعات باعث می‌شود ‌محتوای بصری مخصوص به خود را داشته باشید. که خواننده نمی‌تواند آن را در سایت‌های دیگر مشاهده کند. چنین تصاویری دارای بیشترین سطح عملکردی در سایت شما می‌باشند.

بیشتر بخوانید  تأثیر بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش و بهبود سئو سایت

تصاویری از روزنامه‌ها یا کتاب ها

با توجه به ‌اهمیت عکس و فیلم در تولید محتوا می‌توان گفت : در صورتی که احساس کردید تصاویر یا عکس‌های حاوی اطلاعات برای محتوای شما مناسب نیستند. می‌توانید از تصاویر کتاب‌ها یا روزنامه‌ها به عنوان ‌محتوای بصری در پست‌های خود استفاده کنید. شما می‌توانید برای بیان نکات مهم و یا خاص در پست وبلاگ خود این تصاویر را ایجاد نمایید.

مزایای محتوای بصری

‌اهمیت عکس و فیلم در تولید محتوا

این نکته را همواره باید به خاطر داشته باشید. برای این که این تصاویر بتوانند به راحتی پیام شما را انتقال دهند. و یا برند شما را معرفی کنند باید دارای سبک متمایز و منحصر به فرد باشند.

استفاده از نقل قول‌ها به عنوان ‌محتوای بصری

اگر نقل قول‌های قوی از کارکنان، مدیران اجرایی و متخصصین صنایع در دسترس داشته باشید، می‌توانید با ایجاد تصویری از آن‌ها و استفاده از آن‌ها به عنوان ‌محتوای بصری توجه مخاطبین را تا حد زیادی به سوی خود جذب نمایید. شما می‌توانید از این نقل قول‌ها در هر بخش از متن که مناسب است استفاده نمایید.

اهمیت استفاده از فیلم به عنوان ‌محتوای بصری

تحقیقات نشان داده‌اند که 54% افراد تمایل دارند تا ویدئوهای محتوایی بیشتری را از بازاریاب‌ها مشاهده کنند. ویدئو به عنوان یکی از موثرترین انواع ‌محتوای بصری شناخته می‌شود و جهت تقویت عملکرد وبلاگ شما به شهرت قابل توجهی دست یافته است.

اشتراک گذاری مقاله:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست