وقتی با کلمات نتونید توجه مخاطب رو جلب کنید یک راه برای شما باقی میمونه و اونم استفاده از اینفوگرافیکه. اینفوگرافیک این توانایی رو به شما میده تا متن رو…
در چند سال اخیر با همه گیری بیماری کرونا تبلیغات شهری کمتر از قبل مورد استقبال قرار گرفت. اما با کمرنگ شدن این بیماری، تبلیغات بیلبوردی به فعالیتی پرشور مثل…
بیشتر افرادی که در صفحات مجازی فعالیت می کنند تمایل دارند تولید محتوای با کیفیتی داشته باشند و به کمک این محتواها تعداد دنبال کنندگان خودشون رو بیشتر کنند. بازاریابی…
شاید کمی عجیب به نظر برسه ولی طبق تحقیقات انجام شده تقریباً 80درصد برندها اطلاعات کافی برای راه اندازی یک کمپین عالی رو ندارند. این برندها در صورت جمع آوری…
یکی از دغدغه های اصلی افرادی که مرتباً در شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام فعالیت می کنند، کپشن نویسی جذابه. با فراگیر شدن شبکه های اجتماعی، کاربران از این بستر…
چند روز پیش در حال برسی هشتگ تولید محتوا در اینستاگرام بودم که چیزه عجیب و ناراحتکنندهای توجهام رو به خودش جلب کرد. بیش از ۵۰ درصد محتواها کاملاً شبیه…
بطور متوسط مردم ۲ ساعت و ۲۷ دقیقه از زمان خودشون رو در روز به شبکههای اجتماعی اختصاص میدن. همه میدونیم این روزها محبوبترین شبکه اجتماعی اینستاگرامه. پس تبلیغات در…
اگه صاحب کسب و کار هستید حتماً یکی از بزرگ ترین چالش های شما، جلب توجه مشتریان به سمت محصولات جدیدتونه. جالبه بدونید بیشتر فرآیندهای لانچ محصولات جدید در بازار،…
همه ی کسب و کارها تا زمانی که سودآوری از طریق تبلیغات رو لمس نکرده باشند به انواع تبلیغات بدبین هستند. تبلیغات محیطی بخصوص بیلبوردها بهترین روشی هستند که میشه…
قبل از هر چیز لازمه توضیح بدیم که مسئولیت اجتماعی چیست و چه کاربردی در جامعه داره؟ مسئولیت اجتماعی یک چهارچوب اخلاقیه. هر فرد به عنوان عضوی از جامعه وظیفه…
بیلبوردها یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خاص هستند. حتی اگه یه بیلبورد به خوبی طراحی شده باشه، اما محل قرارگیری اون مناسب نباشه، کمپین تبلیغاتی ممکنه شکست…