3 راز برای تبلیغ موثر در اینستاگرام

تبلیغ موثر

بطور متوسط مردم ۲ ساعت و ۲۷ دقیقه از زمان خودشون رو در روز به شبکه‌های اجتماعی اختصاص میدن. همه می‌دونیم این روز‌ها محبوب‌ترین شبکه اجتماعی اینستاگرامه. پس تبلیغات در اینستاگرام در صورتی که تأثیر‌گذار باشه، نقش فوق‌العاده‌ای در پیشرفت کسب و کار شما داره و برعکس اگه استراتژی درستی استفاده نکنید، اینستاگرام فقط باعث به هدر رفتن پول و انرژی شما میشه.
اما سؤال اصلی اینجاست که با توجه به حجم زیادی از صفحات(پیج ها) مختلف، چطور تبلیغ موثر در اینستاگرام داشته باشیم ؟

در ادامه ی مقاله به 3 موضوع مهم در این زمینه اشاره می کنیم که حتماً باید از اونا مطلع باشید.

علایق مخاطب رو بشناسید

قبل از هر چیزی شما باید مخاطب خودتون رو به خوبی بشناسید و بدونید سلیقش به کدوم سمت و سو میره. بعد از فهمیدن این موضوع حالا نوبت اینه که بفهمید مخاطب هدف شما مخاطب چه پیج هایی هست؟ اون پیج‌ها بهترین نقاط برای تبلیغات شما هستند.
برای مثال اگه محصول شما برای خانم‌های خانه دار باشه، احتمالاً در پیج‌های آشپزی، فرزند پروری و… می‌تونید مخاطب هدف خودتون رو پیدا کنید.
نکته دیگه‌ای که باید بهش توجه کنید اینه که متن تبلیغ و جلوه‌های بصریتون رو با توجه به مخاطب بنویسید. برای مثال اگه مخاطب شما پسر‌های نوجوان هستن در ظاهر تبلیغتون از رنگ‌هایی مثل نارنجی و آبی استفاده کنید و محتوا رو با لحنی پر انرژی بنویسید.

بیشتر بخوانید  5 ابزار ادیت ویدیو با گوشی برای اینستاگرام
علایق مخاطب

 مقالۀ 3 روش برای دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام رو حتماً مطالعه کنید.

مراقب باشید تعداد فالوور، شما رو فریب نده


فالوور فیک این روز‌ها مثل نقل و نبات همه جا ریخته.
حالا از کجا بفهمیم یه پیج فالوور فیک داره یا نه؟
1) تعداد لایک‌های یک پست باید حداقل ۱۰ درصد از تعداد فالوورهاش باشه.
2) تعداد ویو‌های ویدیو ها باید بین ۴۰ تا ۶۰ درصد از تعداد فالوور‌ها باشه.
3) تعداد کامنت ها هم بین ۱ تا ۳ درصد از تعداد فالوور‌ها باشه.


نکته:

 از ادمین پبج مورد نظرتون درخواست کنید که بازدید استوری و پست هارو برای شما بفرسته.
 لایک، کامنت، فالوور و حتی بازدید یا ویو فیک هم وجود داره و قابل خریداری هست. پس باید همه ی فاکتور‌ها رو با هم در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید  6 ترند دیجیتال مارکتینگ در سال 2020 که نباید دنبال کنید

تبلیغ موثر رقبا رو به خوبی بررسی کنید


بدون محرک رقابت، ما زندگی خود را از دست خواهیم داد.

(آرنولد گلسو)

حتماً قبل از اینکه تبلیغی انجام بدید ببینید رقیب هاتون کجا تبلیغ کردن، از چه متنی استفاده کردن، بعد از تبلیغ چند فالوور به اون‌ها اضافه شده و…
یه رقیب خوب می‌تونه در روند پیشرفت کسب و کار شما موثر باشه. اگه رقیب شما تبلیغ موثری انجام داده، می‌تونید از اون الهام بگیرید و یک تبلیغ بهتر در‌اینستاگرام منتشر کنید. روی کلمه الهام گرفتن تأکید می‌کنم، چون اگه کپی کنید به احتمال خیلی زیاد نتیجه ی عکس می‌گیرید.

بیشتر بخوانید  در پروپوزال نویسی به 3 نکته توجه کنید
تبلیغ موثر

بعد از اینکه به نکات گفته شده توجه کردید می تونید یک پیش بینی درست راجع به میزان اثرگذاری تبلیغتون داشته باشید.

تبلیغات در اینستاگرام، با تمام چالش‌هایی که داره بستر مناسبی برای معرفی کسب و کار شماست بخصوص اگه مخاطبتون قشر جوان جامعه باشه. یکی از بزرگ ترین چالش‌ها در اینستاگرام برای انجام یک تبلیغ موثر ، انتخاب چند پیج بین انبوهی از پیج ها یا صفحات هست.

اگه نمی‌دونید تبلیغات رو از کجا باید شروع کنید و در انتخاب‌ پیج مناسب برای تبلیغتون دچار تردید و مشکل هستید، کارشناسان ما در روزنه نگاه کنار شما هستند. کافیه با ما تماس بگیرید.

 

 

اشتراک گذاری مقاله:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست