چرا بازاریابی دیجیتال شما شکست میخوره؟

بازاریابی دیجیتال

درچند سال گذشته، خیلی از کسب و کارها و شرکت های فعال در حوزه های مختلف با دلایل بی شماری که داشتن، اعتراف کردن که بازاریابی دیجیتال اون ها مدام شکست میخوره. خیلی از این کسب و کارها حتی به این نتیجه رسیدن که این روش بازاریابی برای اونا کارساز نیست و به طور کامل بازاریابی دیجیتال رو کنار گذاشتن.

اما نکته ای که وجود داره و بیشتر برندها به اون توجه نمی کنن اینه که بازاریابی دیجیتال الگوی بی نهایت ساده ای نداره و قراره چالش هایی رو سر راه شما قرار بده. اگه قرار بود این نوع بازاریابی اینقدر راحت باشه، تقریباً همه ی برندها دست پر از این مأموریت مهم برمی گشتن. در ادامه ی این مقاله مهم ترین دلایل شکست بازاریابی دیجیتال رو بررسی می کنیم.

بیشتر بخوانید  استراتژی چیست؟

مقاومت کردن در برابر تغییرات

همه ی ما می‌دونیم امروزه بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها نه تنها مورد نیازه، بلکه ضروریه. متأسفانه، خیلی از شرکت‌ها با نادیده گرفتن بازاریابی مدرن باعث تضعیف فعالیت‌های خودشون میشن.

تغییر همیشه ترسناکه و مطمئناً کار راحتی نیست، اما بعضی مواقع اجتناب ناپذیره. پس صرفاً به این دلیل که بازاریابی دیجیتال برای شما نا آشناست از اون غفلت نکنید. برای ارتباط برقرار کردن راحت‌تر و ایده‌های جدید، به دنبال مقالات و آموزش‌های مفید باشید.

بازاریابی دیجیتال

 مقالۀ 3 دلیل شکست محصول جدید در بازار را حتماً مطالعه کنید.

تولید محتواهای بی کیفیت

عوامل زیادی در موفقیت یا شکست یک کمپین دیجیتالی نقش دارن، که بین اون ها محتوا یکی از مهم‌ترین عوامله. شما باید با تبلیغ کننده های دیگه در رسانه‌های اجتماعی رقابت کنید پس به محتوای جدید و باکیفیت نیاز دارید. محتواهای تکراری و خسته کننده، کمپین دیجیتال شما رو مستقیماً به سمت شکست میبرن.

بیشتر بخوانید  بهترین روش های بازاریابی محتوا
بازاریابی دیجیتال

داشتن انتظارات غیرواقعی

قبل از شروع هر کمپین دیجیتال، انتظارات و اهدافتون رو مشخص کنید. احتمال اینکه یک کمپین بازاریابی دیجیتال در ابتدای کار موفق عمل کنه خیلی کمه ولی این به معنی شکست نیست. در بیشتر مواقع مراحل آزمایشی اولیه فقط برای جذب مخاطبای هدف و شاخص‌های کلیدی انجام میشن پس برای نزدیک شدن به موفقیت کمپین باید صبور باشید و واقع بینانه به مسائل نگاه کنید. هیچ موفقیتی یک شبه اتفاق نمی‌افته.

بازاریابی دیجیتال

در دنیای امروزی تنها راه پیشرفت، ارتباط و تعامل با دیگرانه. اگه با دقت به کسب و کارهای موفق نگاه کنید میبنید که کمپین‌های دیجیتال چقدر باعث رشد برندهای مختلف شدن. با یک کمپین دیجیتال خوب، کسب و کارهای کوچیک می‌تونن در سریع ترین حالت ممکن به جایگاه ویژه ای دست پیدا کنن.

بیشتر بخوانید  بهترین لحن محتوا برای برند شما چیست؟
اشتراک گذاری مقاله:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست