بهترین روش های بازاریابی محتوا

بهترین روزش هادر بازاریابی محتوا

صاحبان کسب و کارها بارها و بارها راجب روش های تولید محتوا، مطالبی شنیدن یا درباره اش تحقیق کردن. بازاریابی محتوا در واقع فرایندی برای ایجاد مطالب با ارزشه که این مطالب به جذب مشتری های بیشتر کمک می کنند. برای مثال تقریباً %86 کسب و کارهای اینترنتی از بازاریابی محتوا برای سئوی سایتشون استفاده می کنند.

درک صحیح تکنیک های بازاریابی محتوا به موفقیت شما در کسب و کارهای اینترنتی کمک خیلی زیادی می کنه. تو این مقاله قراره روش های مختلفی از بازاریابی محتوا رو بهتون معرفی کنم. به کمک این روش ها میتونید خیلی سریع تر از قبل محصول یا خدماتتون رو به مشتری ها معرفی کنید.

3 روش مؤثر برای بازاریابی محتوا

پادکست

پادکست (podcast) :

در انواع بازاریابی محتوا هدف اصلی انتشار دادن محتوایی است که باعث جذب مخاطبان بیشتر بشه. پادکست یکی از روش های بازاریابی محتوا است. وقتی کلمات در قالب صدا بیان میشن تأثیر چند برابری نسبت به محتوای متنی پیدا می کنند. در نتیجه وقتی مخاطب صدای شما رو بشنوه راحت تر بهتون اعتماد می کنه و وارد معامله میشه.  شما با کمک این روش اطلاعات مفیدی در اختیار مخاطبان قرار می دید. پادکست ها میتونن خیلی کوتاه باشن ولی تمام ابهامات ذهن مشتری رو در چند ثانیه برطرف کنند.

بیشتر بخوانید  تفاوت بازاریابی محتوایی با کپی رایتینگ چیست؟

 پادکست به شما کمک می کنه تا به خوبی شناخته بشید و در نتیجه فروش محصولتون رو به حداکثر برسونید. اگه تا بحال تردید داشتید که انتشار پادکست رو برای کسب و کارتون شروع کنید یا نه، الان بهترین موقع است.

اینفوگرافی

اینفوگرافیک:

وقتی قصد دارید اطلاعات نسبتاً پیچیده ای رو به مخاطبان منتقل کنید بهترین راه اینفوگرافیکه. وقتی اطلاعات و داده ها رو به صورت تصاویر گرافیکی برای کاربر به نمایش بذارید، به درک بهتر مطلب کمک می کنید. هدف اصلی اینفوگرافیک اینه که اطلاعات مدنظر شما رو به سرعت و در مدت زمان کوتاه به مخاطب انتقال بده. این هدف با استفاده از آیکون ها، نمودارها و باقی المان های گرافیکی امکان پذیره.

بیشتر بخوانید  6 اشتباه بزرگ در بازاریابی شبکه های اجتماعی
صفحات وب

صفحات وب:

همونطور که میدونید بازاریابی از طریق وب سایت به شما فرصت فروش مستقیم و بدون واسطه رو میده. در حال حاضر میشه گفت هر برندی که آنلاین نیست از میدان رقابت به مرور زمان حذف میشه. پس روش های تولید محتوا در این حوزه میتونن به شدت در پیشرفت شما تأثیرگذار باشن. معرفی محصول و افزایش فروش هدف اصلی همۀ کسب و کارهاست. وب سایتی که حرفه ای طراحی شده به شما این امکان رو میده تا فروش محصولاتتون رو چند برابر کنید. در کنار طراحی خوب، فقط یک محتوای مفید و کاربردی میتونه کاربر رو جذب وب سایت شما کنه.

بیشتر بخوانید  اهمیت موبایل مارکتینگ در توسعۀ کسب و کار

 

هر کسب و کاری با داشتن یک استراتژی اصولی و استفاده از انواع بازاریابی محتوا میتونه در کمترین زمان موفق بشه. یادتون باشه “محتوای مفید” باید هستۀ اصلی استراتژی بازاریابی باشه. بازاریابی در زمینه های مختلف میتونه کارآیی داشته باشه و باعث رشد و گسترش کسب و کار شما بشه. 3 روش بازاریابی محتوا که خیلی مؤثرند شامل پادکست، اینفوگرافیک و صفحات وب هستند.

تیم روزنۀ نگاه با سال ها تجربه در زمینۀ تولید محتوای مفید و جذاب، آماده است تا به شما و کسب و کارتون کمک کنه.

     برای ارتباط با کارشناسان ما و مشاورۀ رایگان با شمارۀ 3138-061 تماس بگیرید.

اشتراک گذاری مقاله:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست