مؤثرترین روش تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام

حتماً به شما هم ثابت شده که در حال حاضر تنها راه رسیدن کسب و کارها به موفقیت، برندسازیه. برند سازی به این معنی هست که شما در جایگاه خودتون بهترین هستید. اما برای رسیدن به این جایگاه باید نظر اکثر مردم رو به خودتون و محصولاتتون جلب کنید. یک راه مطمئن برای معرفی برندتون به مخاطبین، تبلیغات در اینستاگرام هست.

اگه قصد دارید در فضای مجازی تبلیغ کنید، فرقی نمیکنه کسب و کارتون کوچیک باشه یا بزرگ، با توجه به محبوبیت اپلیکیشنی مثل اینستاگرام، قطعاً تقاضا برای محصولتون با این روش بیشتر میشه.

حالا این سوال پیش میاد که مؤثرترین روش های تبلیغات در اینستاگرام چه روش هایی هستند؟
تبلیغاتمون رو به اینفلوئنسرها بسپاریم؟ یا در تبلیغات اسپانسری شرکت کنیم؟
هر کدوم از این تبلیغ ها میتونن اثربخش باشن فقط بستگی داره که شما چه انتظاری از تبلیغات دارید. در این مقاله جزئیات بیشتری راجب انواع تبلیغات در اینستاگرام یاد می گیرید.

بیشتر بخوانید  چرا طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کارها اهمیت زیادی دارد؟

تبلیغات اسپانسری:

تبلیغات اسپانسری توسط خود اینستاگرام انجام میشه و در حال حاضر برای ایرانی ها محدودیت هایی داره. با وجود تمام مشکلات و محدودیت ها حتی اگه موفق به انجام این نوع تبلیغات بشید باید هزینه ی زیادی پرداخت کنید.
اما…
تبلیغات اسپانسری که توسط کمپین بلاگرها انجام میشه میتونه خیلی مفید باشه ولی ریسک غیر واقعی نشون دادن پیجتون رو کمی بالا میبره. اما اگه هدف فقط و فقط جذب فالوور هست، این روش بهترین گزینه ی پیش روی شماست.

تبلیغات در اینستاگرام

 مقالۀ 3 روش برای دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام را حتماَ مطاله کنید.

اینفلوئنسر مارکتینگ:

همه دوست دارن با اینفلوئنسرها کار کنن تا راه صد ساله رو یک شبه طی کنن. معمولاً تبلیغات توسط اینفلوئنسرها یا اینفلوئنسر مارکتینگ به درد کسب و کارهای بزرگ میخوره و هزینش برای کسب و کارهای نوپا بالاست. اگه کسب و کار کوچیک و جدیدی دارید باید حواستون به هزینه ها و درآمدتون باشه.
اما در صورتی که کسب و کار بزرگی دارید یا هزینه ها برای شما چندان اهمیتی ندارن، به جرأت میشه گفت یکی از بهترین نوع تبلیغات در اینستاگرام برای معرفی کسب و کارها، اینفلوئنسر مارکتینگه.

بیشتر بخوانید  تأثیر مسئولیت اجتماعی در موفقیت کسب و کارها
تبلیغات در اینستاگرام

جمع بندی:

به تأثیر فوق العاده تبلیغات در اینستاگرام شک نکنید. در همین لحظه که شما برای تبلیغات دو دل هستید خیلی ها به کمک اینستاگرام دارن پولدارتر میشن. اما تبلیغ در این برنامه ی محبوب و پربازدید شرایط و شیوه های خاص خودش رو داره.

یکی از مزیت های تبلیغ در پیج های ” تخصصی” ، به دست آوردن فالوور متناسب با بازار هدف شماست. مثلاً اگه فروشگاه تجهیزات خودرو دارید، تبلیغات رو به پیجی بسپارید که در زمینه خودرو فعالیت میکنه. اگه به همین نکات کوچیک دقت نکنید، نمی تونید نتیجه مطلوب رو از تبلیغات بگیرید و متأسفانه پروژه تبلیغاتتون با شکست مواجه میشه.

بیشتر بخوانید  چرا تبلیغات تلویزیونی یکی از مؤثرترین ابزارهای تبلیغاتی است؟

برای ارتباط با کارشناسان ما در این زمینه، با شماره 0613138 تماس بگیرید.

اشتراک گذاری مقاله:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست