بهترین فروشگاه‌های اینترنتی دنیا در سال 2021

بهترین فروشگاه های اینترنتی دنیا

خرید از فروشگاه‌های آنلاین برتر و مشهور دنیا، معمولا یک تجربۀ خرید عالی و رضایت رو برای مشتری به ارمغان میاره. فروشگاه‌های آنلاین به سرعت، جای خیلی از فروشگاه های سنتی رو گرفتن و خرید رو آسان و راحت تر کردند.در اینجا میخوایم پنج فروشگاه اینترنتی برتر خرید آنلاین و دلیل قرار گرفتن اونها در این لیست رو بررسی کنیم.

فاکتورهای زیادی هست که باید هنگام انتخاب فروشگاه آنلاین در نظر بگیرید:

گستردگی و تعداد محصولات با کیفیت

تخفیف ها و فروش های ویژه

کاربرپسند بودن سایت

تنوع گزینه های پرداخت و حمل و نقل

پشتیبانی فعال

سیاست های بازگشت کالا

بررسی ها و نظرات

فروشگاه اینترنتی Walmart

 1-والمارت

وال مارت بدون شک بزرگترین خرده فروش جهان از نظر درآمد از سال 2014 هست. این فروشگاه اینترنتی دارای محصولات و خدمات فراوانی هست و به راحتی با آمازون و ای بی رقابت می کنه. وال مارت پس از خرید jet.com و شرکت هندی Flipkart، حضور آنلاینش رو بهبود بخشید و مشتریان آنلاینش به سرعت افزایش یافتند. این خرید، والمارت رو به سمت رقابت با آمازون در افزایش سهم از بازار آسیا سوق داد.

والمارت ارسال رایگان روز بعد رو برای سفارش های واجد شرایط و بدون اشتراک و هزینه عضویت ارائه میده. این مشوق بسیاری از مشتریان برای انتخاب والمارت بوده. والمارت، بعضی محصولات مثل نوشیدنی های الکلی، اقلام هنری و لوازم کارکرده رو در لیست کالاهاش نداره.

بیشتر بخوانید  به 3 دلیل کسب و کار شما به بیلبورد تبلیغاتی نیاز داره

والمارت یک سیستم تحویل سریع “express delivery” داره که کالا رو 1 تا 2 روزه تحویل میده. البته، حق انتخابی که به مشتری برای خرید آنلاین یا حضوری می ده هم نکتۀ مهمی هست.

وال مارت با درآمد 514.5 میلیارد دلار برای سال مالی 2019 ، در لیست بزرگترین شرکت های تجارت الکترونیکی قرار داره.

فروشگاه اینترنتیamazon

2-آمازون

آمازون به عنوان یک فروشگاه آنلاین کتاب شروع به کار کرد اما حالا طیف گسترده‌ای از کالاها رو داره. اقلامی با کیفیت بالا از هر نوع و ژانر که ممکنه در فروشگاه های معروف دیگه پیدا نشه. کتاب، موسیقی، محصولات مراقبت از کودک، محصولات بهداشتی، کالاهای خانه و آشپزخانه، وسایل الکترونیکی، ابزار و مواد غذایی و …

با توجه به ارسال بیش از 45 میلیون محصول به سراسر جهان، آمازون خدمات مشتری خیلی مطمئن و کارآمدی داره. شما می‌تونید از تخفیف‌ها، کوپن‌ها و پیشنهادهای ویژۀ مختلف آمازون در وب سایت یا اپلیکیشن موبایل استفاده کنید. آمازون گزینه های مختلفی برای پرداخت ارائه می ده که در هرجای دنیا قابل قبول هست. تسویه حساب سریع و تحویل سریع، بدون شک تجربه خرید آنلاین خوبی رو برای مشتری فراهم میاره. آمازون با درآمد 87.4 میلیارد دلار در رتبه دوم لیست بزرگترین شرکت های تجارت الکترونیکی جهان قرار داره.

بیشتر بخوانید  انواع محتوا که کسب و کار شما به آن نیاز دارد
فروشگاه اینترنتیJD

3-جینگ دانگ

با بیش از 300 میلیون کاربر ثبت‌نام شده در ژانویه 2020، یکی از  فروشگاه های آنلاین در حال توسعه محسوب می شه.

Jingdong  در سال 1998 در پکن تاسیس شد و به عنوان جدی ترین رقیب علی بابا در بازار آسیا شناخته شد.  Jd.comیک شبکه حمل و نقل قوی و قابل اعتماد داره. اونها به عنوان یک شرکت فناور آینده نگر، قصد ساخت فرودگاه هواپیماهای بدون سرنشین برای تحویل سفارشات را دارند. اگر این طرح اجرایی بشه ، یک موفقیت بزرگ برای آنهاست.

با کسب درآمد تقریباً 82.9 میلیارد دلاری در پایان دسامبر 2019 ، Jd.com در جایگاه سوم لیست قرار می گیره.

فروشگاه اینترنتی Target

4-تارگت

با توجه به رقابت سخت در تجارت الکترونیک، ایجاد یک فروشگاه اینترنتی خرید که بین طبقات مختلف محبوب بشه، قابل ستایشه. تارگت اقلام مختلف مانند وسایل الکترونیکی و لباس های با کیفیت برای خانم ها و آقایان رو ارائه می ده. آنها تخفیف های مختلف و پیشنهادات ویژه مثل جمعه سیاه ، روز کودک ، روز ولنتاین و سایر مشوق ها رو برای جلب مشتریان ارائه می ده.

بیشتر بخوانید  3 روش برای نجات کسب و کارها در بحران

با درآمد تقریبی 78.11 میلیارد دلار، target.com در لیست بزرگترین شرکت های تجارت الکترونیکی جهان، چهارم است.

فروشگاه اینترنتیaliexpress

5-علی اکسپرس

Ali express در سال 2010 راه اندازی شد، در چین مستقره و متعلق به گروه Alibaba هست. محبوبیت این سایت به دلیل تنوع محصولات و امکان ارسال به سراسر جهان ، به طرز چشمگیری رشد کرده است. علی اکسپرس برخلاف آمازون، خودش فروشنده نیست و یک اکوسیستم برای خریداران و فروشندگان هست. این سایت به شرکت های کوچک و متوسط اجازه می ده​​، محصولاتشون رو در سطح جهانی به نمایش بگذارن.

شما در علی اکسپرس مستقیماً از تولید کننده با قیمت عمده و ارزان خرید می کنید. تنها نقطه ضعف علی اکسپرس زمان حمل و نقل هست که که ممکنه زمان زیادی ببره. دارایی خالص علی اکسپرس تا سال 2020، 40 میلیارد دلار هست.

سایت های Rakuten، Ebay، Wish، Shopify وEsty  هم در رده های ششم تا دهم این لیست قرار دارند. عرصه تجارت الکترونیک همواره در حال تغییر هست و نوآوری می توانید معادلات و رده بندی‌ها را بر هم بزند. الگوبرداری از فاکتورهای موفقیت این کسب و کارهای بزرگ، می تواند کمک شایانی به رشد کسب و کار شما کند.

اشتراک گذاری مقاله:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست