چرا بعضی بیلبوردها برای مخاطب جذاب ترند؟

بیلبورد جذاب نایک

همۀ ما در طول روز بارها در قسمت های مختلف شهر تبلیغاتی رو دیدیم. گاهی این تبلیغات اونقدر جذاب و خلاقانه هستند که نظر هر بیننده ای رو جلب می کنند. بعضی از این تبلیغات هم به دلایل مختلف به خوبی دیده نمیشن و مخاطب توجهی به اون ها نمی کنه. هر کسب و کاری برای فروش بیشتر محصول یا خدماتش و همچنین غلبه بر رقبا نیاز به تبلیغات داره. یک شرکت بیلبورد تبلیغاتی میتونه در این زمینه به طور کامل شما رو راهنمایی کنه.

هرکسی شناخت کافی از تبلیغات محیطی بدست بیاره و انواع اون رو بشناسه، به راحتی محصولش رو به مردم معرفی میکنه. البته تبلیغات محیطی نیاز به خلاقیت زیادی در اجرا و ارائه داره تا بتونه تأثیر خوبی بر مخاطب داشته باشه. استفاده از بیلبورد تبلیغاتی یک تفاوت عمده با روش های دیگه داره. تفاوتش اینه که مشتری قبل از اقدام برای خرید و رفتن به بازار، اسم محصول شما در ذهنش حک شده.

در این مقاله چند نمونه از بیلبوردهای خیلی موفق و خلاقانه رو به شما معرفی می کنیم. همچنین به بررسی دلایل موفقیت این بیلبوردها می پردازیم.

بیشتر بخوانید  رابطه تبلیغات محیطی و فروش در بحران

معرفی 3 بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه و موفق :

چرا بعضی بیلبوردها برای مخاطب جذاب ترند؟

1- حتماً با اولین نگاه فکر می کنید که این بیلبورد برای تبلیغ رنگه. جالبه بدونید این تبلیغ در واقع بخشی از کمپین بیمه سراسری “life comes at you fast” درایالات متحده آمریکاست. همونطور که می بینید رنگ از بیلبورد سرازیر شده و قسمت های مختلفی مثل ساختمان، ماشین و… رو پوشش داده. طراحی بیلبورد خلاقانه به راحتی میتونه جلب توجه کنه و برند شما رو به مردم معرفی کنه.

بیلبورد جذاب خمیر دندان

2- همۀ ما تبلیغات زیادی رو برای خمیر دندان دیدیم. معمولاً برای معرفی یک خمیر دندان خوب و با کیفیت از تصویر دندان های سفید و براق استفاده میشه. بیلبورد تبلیغاتی که در تصویر می بینید برای معرفی خمیردندان”Formula” هست. هدف این تبلیغ انتقال این پیام هست که خمیر دندان فرمول به استحکام دندان های شما کمک می کنه.

همونطور که می بینید بجای استفاده از یک مدل زیبا با دندان های مرواریدی از یک تصویر عجیب استفاده شده. در این تبلیغ مردی رو می بینید که با دندان های خیلی محکم حتی ساختار فلزی رو هم از بیلبورد جدا کرده. این تبلیغ خمیر دندان فرمول در اندونزی خیلی موفق بود و افراد زیادی جذب طراحی و خلاقیت این بیلبورد شدن.

بیشتر بخوانید  بیلبوردهای تبلیغاتی و چگونگی طراحی آن ها
بیلبورد جذاب موبر بینی

3- این تبلیغ برای معرفی موبر بینی پاناسونیک طراحی شد و دقیقاً در پشت سیم های برق قرار گرفت. این کابل ها نشون میدن که این مرد به شدت به موبر بینی نیاز داره. همیشه تبلیغات خلاقانه ای مثل این بیلبورد به شدت مخاطب رو تحت تأثیر قرار میدن و جلب توجه می کنند.

3 دلیل جذابیت بیلبورد تبلیغاتی :

بیلبوردها یکی از بهترین راه های تبلیغات برای انتقال پیام یک سازمان به عموم مردم هستند. اما بدون شک فقط بزرگی یک بیلبورد دلیل دیده شدن و جلب توجه اون نیست. پس چه عواملی باعث میشن تا یک بیلبورد تبلیغاتی بتونه نظر اکثر مردم رو به خودش جلب کنه؟

بیشتر بخوانید  2 بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه و جذاب

 1- پیام شما باید خیلی مفید و کوتاه باشه به طوری که در چند ثانیه به مخاطب منتقل بشه.

2- طراح خلاق باید از رنگ ها و فونت های جذاب در طراحی بیلبورد خلاقانه استفاده کنه.

3- سیر داستانی بیلبوردهای تبلیغاتی برای مخاطب جذابه. انتقال پیام به صورت یک داستان باعث تحریک حس کنجکاوی مخاطب میشه. علاوه بر اون تکرار شدن یک پیام تبلیغاتی باعث میشه تا برند شما در ذهن مخاطب حک بشه.

در این مقاله چند بیلبورد خلاقانه به شما معرفی کردیم و بر تأثیر “خلاقیت” در دیده شدن بیلبوردها تأکید کردیم. با توجه به این که خلاقیت در طراحی بیلبوردها تأثیر خیلی زیادی داره لازمه که از افراد متخصص کمک بگیرید. اگه به دنبال یک شرکت بیلبورد تبلیغاتی برای مشاوره و یا اجارۀ بیلبورد هستید ما به شما کمک می کنیم. تیم حرفه ای روزنۀ نگاه امروز آمادۀ مشاوره و پذیرش سفارشات شما عزیزان در حوزۀ تبلیغات محیطی است.

اشتراک گذاری مقاله:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست