اگر این راز را بدانید،تبلیغات بیلبوردی شما را به هدف می رساند!

تبلیغات بیلبوردی شما را به هدف می رساند!

تبلیغات بیلبوردی خلاق و ساده شما را به سمت سادگی سوق می ­دهد. سادگی باورپذیرتر است و یک آگهی ساده مؤثرتر است. چرا یک تبلیغ ساده روی بیلبورد تأثیرگذار است؟

در یک آگهی ساده موارد کمتری برای شناسایی قرار دارد. مخاطب، با دیدن یک آگهی ساده، شانس کمتری برای فرار دارد. مانند شعبده بازی که، بدون استفاده از هیچ پرده و یا کلاهی، در یک صحنه خالی و ساده، در مقابل چشم تماشاگران، کار شگفت ­آوری انجام می ­دهد. تنها سادگی است که، می ­تواند از شلوغی دنیای امروز تبلیغات عبور کند و پیام شما را به مخاطب انتقال دهد. تبلیغاتی که بر روی بیلبوردها انجام می­ شود، فرصت بسیار خوبی است برای اینکه روی هنر تبلیغات ساده اما اثرگذار تمرین کنید.

در یک تبلیغات بیلبوردی چند کلمه استفاده می شود؟

در یک تبلیغات بیلبوردی چند کلمه استفاده می شود؟

سازندگان تبلیغات حرفه ای می گویند: تعداد کلماتی که در آگهی تبلیغات بیلبوردی استفاده می شود نباید بیش از هفت کلمه داشته باشد؛ تا رانندگان بتوانند به راحتی آن را بخوانند. اما شما ناچار هستید لوگوی مشتری را با نام آن اضافه ­کنید که این خود یک یا دو کلمه است. پس از آن هم یک تصویری اضافه می­ کنید که به اندازۀ دو یا سه کلمه دیدنش زمان می­ برد ؛ حدوداً نه تا ده کلمه می ­شود. در این حالت بشقاب دید مخاطب را  زیادی پر کرده­ ایم. پیشنهاد ما برای انتخاب کلمات این است که سخت­گیرتر باشید. فقط از سه کلمه در آگهی استفاده کنید. البته شاید با خود بگویید با سه کلمه نمی­ شود کاری کرد. اما مشخص نمودن سقف سه کلمه باعث می­ شود تا کار شما بهتر شود.

بیشتر بخوانید  مراحل طراحی بیلبورد تبلیغاتی

آیا به هدف رسیده اید؟

برای اینکه مطمئن شوید که سادگی شما را به هدف رسانده یا نه، می ­توانید طرح بیلبورد را به تعدادی مخاطب هدف نشان دهید. آن هم فقط دو ثانیه!  قبل از آن توضیح دهید که طرح شما را ببینند؛ و بعد برای چیزی که درک کرده ­اند توضیح دهند. طرح را نشان می ­دهید. یک ثانیه، دو ثانیه و بعد طرح را برمی­ گردانید. مخاطب باید موضوع آگهی شما را فهمیده باشد.

استفاده از ایدۀ خلاقانه

ایدۀ شما برای تبلیغات محیطی باید بتواند به سرعت اثرگذار باشد. ایدۀ شما روی بیلبورد با سرعت زیادی در حال حرکت است و راننده باید بتواند آن را به­ خوبی ببیند و درک کند. تبلیغات محیطی نیاز به خودنمایی دارند. شما با کمک کانون تبلیغاتی روزنه نگاه، می ­توانید ایده­ های خلاقانه خود را به حقیقت تبدیل کنید. با توجه به اینکه امروزه تکنولوژی انتقال اطلاعات به سرعت در حال پیشرفت است؛ استفاده از تلفن­های­ همراه هوشمند هم گسترش زیادی داشته است. مردم می­ توانند در خیابان هر چیزی که به نظرشان جذاب است را با دیگران به اشتراک بگذارند. اگر بیلبورد شما به اندازۀ کافی نظر مخاطب را جلب کند؛ این کار باعث می ­شود تا همۀ دنیا آگهی شما را ببینند. این امر به قدرت ایده های جذاب در تبلیغات محیطی می­ افزاید.

بیشتر بخوانید  تفاوت بین استراتژی و تاکتیک چیست؟
استفاده از ایدۀ خلاقانه

تبلیغات بیلبوردی /محیطی شما باید حس خوب در مخاطب ایجاد کند.

در رسانه ­های دیگر وقتی که از تبلیغات راضی نیستید، می ­توانید به راحتی صفحه و یا کانال را عوض کنید. اما اگر در ترافیک گیر کرده ­اید و یک بیلبورد اعصاب خردکن در مقابلتان باشد شرایط فرق می­ کند! در این حالت شما نمی ­توانید پرده ­ها را پایین بکشید. درست است که آگهی شما دیده می ­شود، اما حس خوبی در مخاطب ایجاد نمی ­کند. و هرگز فروشی اتفاق نمی ­افتد.بنابراین اگر می­ خواهید آگهی تبلیغاتی شما روی بیلبورد به خوبی اثرگذار باشد؛“از کلمات به طور محدود استفاده کنید.”

بیشتر بخوانید  8 نکته برای نوشتن برترین شعار تبلیغاتی!

اجازه دهید تصویر بجای شما صحبت کند! البته تصویری که در مخاطب حس خوب ایجاد کند؛ گویی که هر لحظه احساس کند اگر این محصول یا خدمات را داشته باشد آرامش، موفقیت، لذت و راحتی بیشتری خواهد داشت!

اشتراک گذاری مقاله:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست