نکات مهم هشتگ نویسی در اینستاگرام، که حتماً باید بدونید!

نکات مهم هشتگ نویسی در اینستاگرام، که حتماً باید بدونید!

هشتگ ابزاری برای رسیدن به یک موضوع خاصه. این ابزار برای شناسایی پست های مرتبط با هم به کار میره. کاربرا میتونن با وارد کردن علامت # و کلمه کلیدی، به پست های موجود با این هشتگ دسترسی پیدا کنند. هشتگ راه مناسبی برای دسته بندی مطالب و پیدا کردن محتوای مشابه توسط کاربرای دیگه در اینستاگرامه.

برای دیده شدن در شبکه های مجازی و اجتماعی نیازی به هزینه های میلیونی نیست. شما میتونید به سادگی در این زمینه با یک برنامه ساده و کاربردی بدرخشید و به محبوبیت برسید. با استفاده از هشتگ های معروف اینستاگرام و هشتگ های جذابی که خودتون می سازید میتونید بیشتر دیده بشید. مقالات زیادی دربارۀ آموزش هشتگ نویسی در اینستاگرام وجود داره. در این مقاله سعی داریم آموزش هشتگ نویسی در اینستاگرام رو خلاصه و کاملاً مفید در اختیار شما قرار بدیم.

 مقالۀ چرا هشتگ گذاری در اینستاگرام مهم است؟ را حتماَ مطاله کنید

چرا باید از هشتگ ها استفاده کنید؟

برای داشتن برنامه هدفمند شما باید از هشتگ استفاده کنید. شما می تونید هم از هشتگ اینستاگرام آماده استفاده کنید، و هم خودتون هشتگ بسازید.

دیده شدن توسط هشتگ هایی که بیشترین مخاطب ها رو در سراسر جهان دارند کار سختیه. بعضی از این هشتگ ها Love، fashion، happy، beautiful، selfie، me هستند.

بیشتر بخوانید  ‌اهمیت ‌عکس در تولید محتوا چیست؟
چرا باید از هشتگ ها استفاده کنید؟

یکی از چالش های همیشگی در اینستاگرام، استفادۀ بهینه از تعداد مناسب هشتگ هاست. هشتگ ها باعث میشن که هم پست هاتون بیشتر دیده بشن و هم پست شما اسپم در نظر گرفته نشه. به همین دلیل آموزش هشتگ نویسی در اینستاگرام برای کسب و کارهای اینترنتی خیلی اهمیت داره. شما میتونید از هشتگ اینستاگرام آماده استفاده کنید یا هشتگ های مرتبط با پستتون رو بسازید.

با توجه به نتیجۀ تحقیقاتی که انجام شد، پست‌های اینستاگرامی که هشتگ دارند، 70٪ لایک بیشتری دریافت می کنند.

سوالی که برای اکثر کاربرا پیش میاد اینه که برای هر پست چند تا هشتگ استفاده کنند؟

پست‌های اینستاگرامی با ۸ هشتگ، از میانگین‌های دیگه بهتر عمل می کنند. من به شما توصیه می‌کنم برای پیشرفت حساب‌ های کاربریتون در پست‌ هاتون از ۸ هشتگ استفاده کنید. فرقی نمیکنه این هشتگ ها آماده باشن یا خودتون اونا رو ساخته باشید.

موقع استفاده از هشتگ‌ ها باید به چند نکته توجه داشته باشید:

1- هشتگ های مرتبط:

بیشتر بخوانید  تأثیر مسئولیت اجتماعی در موفقیت کسب و کارها

هشتگ ها باید با موضوع پست‌ ها و یا تجارتتون ارتباط داشته باشه. به این معنی که اگه عکس شما دربارۀ تناسب اندام نیست، از هشتگ  #fitfamبه دلیل محبوبیت اون استفاده نکنید.

2- هشتگ‌های خودتون رو بسازید:

 پست‌ هاتون رو با استفاده از یک هشتگ مشترک که به تجارت شما مربوطه به اشتراک بذارید. با این روش تنها با یک کلیک تمام پست‌های مرتبط نمایش داده میشن. چیزی مثل #mybouncehouselife میتونه راه جالبی برای جدا کردن شما از بقیه باشه. مردم میتونن روی اون کلیک کنند و تمام پست‌هایی که با استفاده از اون هشتگ ارسال کردید رو ببینند.

3- هشتگ‌ هاتون رو تغییر بدید:

نکتۀ مهم در آموزش هشتگ نویسی در اینستاگرام اینه که از ۸ هشتگ یکسان در همۀ پست‌ هاتون استفاده نکنید. هشتگ‌های مختلف رو امتحان کنید تا ببینید کدوم بیشترین میزان تعامل رو داره. هشتگ های معروف اینستاگرام رو دنبال کنید و مرتبط ها رو به پستتون برچسب کنید.

توانایی ذهن مشتری رو برای جذب مطالب و جایگاه سازی برندتون در نظر بگیرید. تبلیغ باید در حدی جذاب باشه که تو ذهن مشتری نقش ببنده. دلیل دیگه ای که باعث میشه پیام تبلیغاتی ما گم بشه، تعداد زیاد کالاهای موجود تو بازاره. اینجاست که اهمیت جایگاه سازی در بازاریابی مشخص میشه.

بیشتر بخوانید  معرفی ابزار‌های بررسی کلمات کلیدی
نکات جالب دربارۀ هشتگ ها

نکات جالب دربارۀ هشتگ ها:

  • هشتگ باعث دیده شدن بهتر و بیشتر پست های اینستاگرامی و توییتری شما میشه. ویدیوهایی که روی هشتگ های پر بیننده تگ میشن، نسبت به ویدیوهای بدون هشتگ بازدید بیشتری دارند.
  • هرچقدر موضوع برچسب، با محتوای شما ارتباط بیشتری داشته باشه مخاطبای بیشتری به صفحۀ شما میان.
  • شناسایی هشتگ های پر بیننده یکی از وظایف اینستاگردها به خصوص فعالای اینستاگرامه.
  • اگر می خواید بهترین گزینه ها رو شناسایی کنید، به صفحات سلبریتی های ایرانی مراجعه کنید.
  • اگر می خواید به فهرست افراد معروف اینستاگرام اضافه بشید، حتماً قدرت جادویی هشتگ ها رو باور کنید.
  • هشتگ اینستاگرام آماده، یک ابزار قدرتمند در بازاریابی دیجیتالی و تبلیغات ارزان هست.
  • در موتورهای جستجو، مطالبی که تعداد معقولی TAG مرتبط دارند، در نتایج جست و جو رتبه بهتری می گیرند.

امیدواریم با این مقاله کمکی به بیشتر دیده شدن شما در اینستاگرام کرده باشیم.

اگه نکته ای باید به مطالب گفته شده اضافه بشه، لطفاً در قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بذارید.

اشتراک گذاری مقاله:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست