بهترین ابزارهای اینستاگرام در سال 2020

شاخص ابزارهای اینستاگرام

ابزارهای زیادی برای اینستاگرام  وجود داره که میتونن تو استراتژی اینستاگرام به شما کمک کنند. بعضی از این ابزارها نسبت به بقیه کاربرد بیشتری دارن. اینستاگرام ماهانه بیش از دو میلیون تبلیغ کننده داره. در این شرایط بازاریابی با بعضی از ابزارها فقط اتلاف وقت نیست بلکه یک ضرر رقابتیه.در این مقاله ابزارهایی به شما معرفی می کنیم که کمک می کنند از قدرت بازاریابی کامل اینستاگرام استفاده کنید.این ابزارها بهترین ابزارهای اینستاگرام برای تجارت و مورد استفاده برای حساب های کاربری مختلف هستند.

ابزارهای اتوماتیک سازی اینستاگرام:

بسیاری از ابزارهای تجاری اینستاگرام ویژگی های اتوماسیون رو هم در اختیار شما قرار میدن. این ابزارها به مدیران رسانه های اجتماعی کمک می کنند تا در وقتشون صرفه جویی کنند.

این برنامه ها برای شما مثل دستیارای شخصی عمل می کنند. ابزارهای کاربردی اینستاگرام در برنامه ریزی پست ها، مدیریت نظرات و ایجاد نظرات به شما کمک می کنند.

بیشتر بخوانید  چگونه برای پیج اینستاگرام خود محتوای اثرگذار تولید کنیم؟
ابزارهای اتوماتیک سازی اینستاگرام

Hootsuite

Hootsuite از بهترین ابزارهای اینستاگرام به شمار میاد. شما می تونید با کمک این ابزار اکانت های شبکه های اجتماعی مختلفتون رو مدیریت کنید. مثل اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و حتی سایت وردپرسی.

با Hootsuite می‌تونید پست هاتون رو زمان بندی کنید تا در آینده در صفحات اجتماعی منتشر بشن.

همچنین می‌تونید پست های زمان بندی شده خودتون رو ببینید و مدیریت کنید. نظرات کاربرا رو بخونید و با اون ها تعامل داشته باشید. می تونید پست های منتشر شده در هشتگ های مختلف رو هم ببینید و…

Adview

Adview یکی از ابزارهای کاربردی اینستاگرام است. این برنامه برای نظارت و پاسخ دادن به نظرات در تبلیغات اینستاگرام یا فیس بوک شماست.

همچنین علاوه بر تلاش برای سرویس دهی به مشتری، پیگیری نظرات دیگران رو آسون تر میکنه.

Panoramiq

Panoramiq  یکی از بهترین ابزارهای اینستاگرام در معرفی عملکرد هشتگ هاست. با داشتن این برنامه می تونید عملکردهای مختلف هشتگ ها و رقبا رو به طور همزمان ردیابی و مقایسه کنید.

Chute

بازنویسی محتوای تولید شده توسط کاربر میتونه راهی عالی برای تعامل با مخاطبا باشه. اما جستجوی محتوای مناسب وقت گیره. با این ابزار می تونید بر اساس برچسب ها، مکان های جغرافیایی و فناوری تشخیص تصویر، محتوای زیادی ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید  مؤثرترین روش تبلیغات در اینستاگرام

ابزارهای ویرایش عکس اینستاگرام:

Boomerang

Boomerang  ایجاد شده توسط اینستاگرام یک برنامه سرگرم کننده است. Boomerang به شما این امکان رو میده که مینی فیلم هایی به صورت استوری در اینستاگرام ارسال کنید.

ابزارهای ویرایش عکس اینستاگرام

Adobe Lightroom CC app

ابزارهای کاربردی مختلفی برای اینستاگرام وجود دارند که به شما کمک می کنند ویرایش های پیشرفته انجام بدید. مثلاً برای بین بردن آرم های ناخواسته یا نواقص، تنظیم رنگ پس زمینه به شما کمک میکنه.

VSCO

VSCO یکی از گزینه های برتر برای ویرایش عکسه. کاربرا به کمک این ابزار به رنگ آمیزی و ویرایش ویدیو دسترسی دارند. که هم برای پست های ویدیویی و هم برای استوری های اینستاگرام مفید هستند.

Snapseed

Snapseed که توسط Google ساخته شده، یک برنامه رایگان ویرایش عکسه. که با اون می تونید خیلی راحت عکس هاتونو زیباتر کنید.

PromoRepublic

این ابزار رایگان، گالری بیش از 100000 قالب و تصویر رو برای تعطیلات و رویدادها یا اهداف روزمره ارائه میده. ابزارهای شخصی سازی و ویرایش اون، سفارشی کردن جزئیات رو آسون میکنه.

ابزارهای استوری اینستاگرام:

Filmm

برنامه Filmm فیلترهای رایگان رو در اختیارتون قرار میده و از بهترین ابزارهای استوری اینستاگرام هست. این ابزار گزینه های صرفه جویی، ابزار ویرایش ویدیو و موارد دیگه رو از طریق خرید درون برنامه ارائه میده.

ابزارهای استوری اینستاگرام

Canva

Canva یکی دیگه از ابزارهای کاربردی اینستاگرام هست که الگوهای زیادی از استوری اینستاگرام ارائه میده. که بر اساس اون میشه سفارش سازی کرد.

بیشتر بخوانید  5 ابزار ادیت ویدیو با گوشی برای اینستاگرام

Unfold

Unfold طیفی از الگوهای حداقل رو برای استوری های اینستاگرام ارائه میده و یکی از بهترین ابزارهای استوری اینستاگرام هست. این برنامه یک آژانس Unfold for Brands رو راه اندازی کرده که برای مشتریانی مثل Equinox الگوهای سفارشی ایجاد میکنه.

ابزارهای تبلیغاتی در اینستاگرام:

AdEspress

به عنوان یک شریک اینستاگرام، AdEspresso موقع ایجاد تبلیغات در اینستاگرام از امکانات خوبی برخورداره. Grid Composer به شما این امکان رو میده که تبلیغاتتون رو در اینستاگرام گسترش بدید.

ابزارهای تبلیغاتی در اینستاگرام

Shopping on Instagram

بیش از 70٪ افرادی که خرید رو دوست دارند از اینستاگرام برای پیدا کردن محصول استفاده می کنند. حساب کاربری اینستاگرامتون رو به یک فهرست فیس بوک وصل کنید. اینجوری مخاطبای شما میتونن کالاهایی رو که پیدا می کنید از طریق حساب کاربری شما خریداری کنند.

LIKEtoKNOW.it

LikeToKnow.it به برندهای مختلف کمک میکنه تا تصاویر تأثیرگذار قابل خرید رو در اینستاگرام ایجاد کنند. کاربرا میتونن روزانه هزاران مجموعه از تصاویر تأثیرگذار قابل خرید رو کشف کنند.

Keyhole

ابزار تحلیلی هشتگ Keyhole یک روش مفیده. این ابزار برای ردیابی هشتگ در اینستاگرام و سیستم عامل های دیگه هست. Keyhole همچنین ابزار تحلیلی و نظارت اجتماعی رو ارائه میده.

با نصب این ابزارها می تونید به راحتی در اینستاگرام تبلیغات مؤثر انجام بدید و بیشتر از قبل دیده بشید.

اشتراک گذاری مقاله:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست